Dit ben ik...
Trouwen, toen ik jonger was, leek het me fantastisch. Daarna vond ik het niet zo nodig en had ik andere wensen op mijn lijstje staan. Totdat ik in de gaten kreeg dat we konden trouwen op een manier die bij ons past. Een ongedwongen sfeertje, met de mensen die het dichtst bij ons staan. Onze kindjes op een leeftijd dat ze het zich kunnen herinneren en de dag bewust meemaken. Een grote feesttent in het weiland van mijn schoonzus en haar man. En natuurlijk een prachtige jurk voor onze dochter en mij en een groen (ja dat had mijn lichte voorkeur ;)) pak voor mijn mannen.
Samen hebben we de organisatie op ons genomen. We genoten hier allebei van en hadden aan ieder detail gedacht. Het was voor ons de perfecte trouwdag!
Dat is wat ik jullie ook zo gun. Een bruiloft die helemaal past bij wie jullie zijn.
Waar jullie op en top van kunnen genieten en waar jullie van gaan stralen. Een dag waar jullie nog jarenlang met een grote glimlach aan terug denken.
Willen jullie trouwen op een locatie waar jullie je thuis voelen en een manier die bij jullie past? Bekijk hieronder de verschillende mogelijkheden of neem contact met me op. Ik denk graag met jullie mee.
Je kunt op me bouwen! Ik doe er alles aan om jullie dag perfect voor JULLIE te maken.
Ik ben rustig, niet op de voorgrond, maar wel steady en sta stevig in mijn schoenen.
Vertel me jullie wensen, ik ben erg benieuwd en denk graag mee over een invulling die bij jullie past.
Wat anderen over mij zeggen...
Voor onze bruiloft hebben we een externe ceremoniemeester ingehuurd. Dit omdat niemand van onze bruiloft wist, maar ook omdat we echt iemand wilden die weet wat er moet gebeuren en hierin snel voor ons kon schakelen.
We hebben voor Amy gekozen, omdat ik haar al kende, ze mij een fijn gevoel gaf en ik er echt het vertrouwen in had dat zij dit heel goed ging doen.
We hebben de hulp van Amy gedurende de dag als heel fijn ervaren, ze wist wat er moest gebeuren en heeft ons echt heel erg ontzorgt en ervoor gezorgd dat wij konden genieten op deze dag.
Als we geen ceremoniemeester hadden gehad, dan had ik zelf nog heel veel moeten doen en was het een hele stressvolle dag geweest. Wil je echt zorgeloos genieten van je dag dan zouden we je zeker aanraden om een externe ceremoniemeester in te huren zoals Amy. Ze weet precies wat er moet gebeuren, denkt mee en ontzorgt je helemaal.
Wat zijn we ontzettend blij dat Amy onze ceremoniemeester was! Vanaf het allereerste gesprek gaf ze ons een warm en vertrouwd gevoel en voelde ze precies aan wat wij belangrijk vonden. Ze luisterde écht naar onze wensen, dacht constant met ons mee, kwam met creatieve oplossingen en stond altijd klaar, zelfs op momenten dat dit eigenlijk niet van haar werd verwacht.
We hebben Amy als super georganiseerd, maar ook enorm flexibel ervaren. Geen enkele vraag was te veel, geen enkel probleem was te groot. Dankzij haar inzet vooraf, konden wij onze dag in alle rust tegemoet gaan, omdat we wisten dat alles tot in de puntjes geregeld was.
Ook op de dag zelf was ze onze rots in de branding. Alles liep zo soepel dat wij alleen maar hoefden te genieten – en dat is voor een groot deel aan haar te danken. Wat we vooral bijzonder vonden, is dat ze regelmatig een stapje extra zette: als er onverwachte dingen gebeurden, loste ze die geruisloos op. Ze was er altijd, zonder ooit op de voorgrond te treden.
Kortom: Amy is een lieve, betrokken, flexibele en ontzettend professionele ceremoniemeester. Dankzij haar werd onze bruiloft nóg mooier dan we hadden durven dromen.
Lieve Amy, duizendmaal dank voor alles! Je bent voor altijd een deel van onze mooie herinnering en wij raden jou aan iedereen aan die een stressvrije, onvergetelijke dag wil.